De vieringen van de Eerste Heilige Communie

49 kinderen uit Sint-Oedenrode, Son en Breugel hebben zich dit jaar voorbereid op hun Eerste Heilige Communie. Ze hebben geleerd wat een Communie eigenlijk is. Ook weten ze nu waar ze Jezus kunnen vinden, ook al is Jezus ooit gestorven. Er viel veel te ontdekken. In de laatste les leerden we dat Jezus zelf heeft laten weten hoe Hij bij ons zal blijven na zijn dood. Tijdens het laatste avondmaal met zijn leerlingen zei Hij: ‘Dit brood, dat ben ik. Elke keer wanneer jullie het brood breken en delen zoals nu, ben Ik bij jullie.’ In de komende weken mogen de kinderen dit zelf gaan ervaren, en ontvangen ze voor de eerste keer de Communie.

Zondag 19 mei om 10.00 u in de Kerk van de H. Oda en H. Martinus in Sint-Oedenrode
Zondag 26 mei om 11.00 u in de kerk van de H. Genoveva in Breugel
Zondag 26 mei om 11.00 u in de kerk van de H. Antonius van Padua in Nijnsel
Zondag 2 juni om 11.00 u bij de Ritakapel in Boskant

Van harte welkom om dit feestelijke moment met ons mee te vieren.

Werkgroep Eerste Heilige Communie