Stichting Behoud Martinuskerk

Deze Stichting is een zelfstandige stichting, los van het bestuur van de Martinuskerk, respectievelijk de Odaparochie, maar wel bedoeld om financiële ondersteuning te geven aan de parochie van de Heilige Oda te Sint-Oedenrode met betrekking tot het behoud van de Martinuskerk als gebouw en reserveringen voor de toekomst.
Het bestuur van de Stichting beoordeelt de aanvraag van parochiebestuur en besluit dan in welke mate de ondersteuning plaatsvindt of niet.

Om deze financiële ondersteuning mogelijk te maken organiseert de Stichting de jaarlijkse boekenbeurs in Sint-Oedenrode. De opbrengsten komen volledig aan deze stichting ten goede. Verdere informatie over de stichting kunt u vinden op de website: www.boeken-en-platenbeurs.nl

Trouwens uw boeken en platen voor de Boeken- en Platenbeurs kunt u inleveren bij de onderstaande locaties:

• Bloemisterij Brekelmans, Boskantseweg 59, tijdens de openingstijden (zie https://www.tuincentrumbrekelmans.nl/ ).
  • Tuincentrum Krans, Schijndelseweg  65, tijdens de openingstijden.
  • Fried van den Brand, na telefonische afspraak (0413-472190)