Communicanten op Koningsdagmarkt

Communicanten op Koningsdagmarkt: ODA hier voor ODA daar

Elk jaar voeren communicanten actie voor broertjes en zusjes ver weg. Dit jaar richten we onze aandacht op de Oda basisschool in Kenia. Dit is een school voor blinde en albino kinderen en werd gesticht vanuit Nederland met, hoe kan het ook anders, wortels in onze Odaparochie. De communicanten zetten hiervoor zelf acties op touw. Eén ervan is een kraampje op de Koningsdag-markt op de Gentiaan in Son op zaterdag 27 april. Als u nog aantrekkelijk speelgoed of andere dingen heeft, die de communicanten kunnen verkopen op Koningsdag, dan kunt u dit afgeven op het Parochiecentrum in Son, elke werkdag tussen 10.00 en 12.00 uur. En natuurlijk is iedereen uitgenodigd om spullen voor dit goede doel bij onze communicanten te komen kopen.