Iedere dag missen in de Martinuskerk

Met ingang van de veertigdagentijd (aswoensdag 6 maart) zullen er door-de-weekse missen (ma-vr) worden gevierd in de Martinuskerk in Sint-Oedenrode. Deze missen worden om 19.00 uur gevierd, waarna er gelegenheid is voor stil gebed en het ontvangen van het sacrament van boete en verzoening tot 20.00 uur. Alle andere dagmissen in de verschillende kapellen van de parochie (Goede Herder, Genoveva, Antonius) vervallen hiermee, behalve de Ritakapel te Boskant. Het zal in het begin even wennen zijn voor een kleine groepen mensen, maar de eenduidigheid in tijd en plaats zal velen ten goede komen. Voor vele mensen die door-de-week graag nog even naar de mis wilden, was het vorige misaanbod lastig te hanteren door verschillende tijden en plaatsen. Wij hopen hiermee een vast en duidelijk aanbod van avondmissen aan te bieden in onze parochie om een plaats van rust en spiritualiteit in de week te kunnen zijn.

Zaterdagavondmis naar 19.00 uur
Voor de eenduidigheid en om vergissingen te voorkomen, zal ook de zaterdagavondmis in de Martinuskerk om 19.00 uur gevierd worden. Dit is een half uurtje later dan wij gewend waren. Hopelijk levert dit geen problemen op voor uw agenda.

Het totaaloverzicht vanaf 6 maart 2019:

Maandag: 19.00 uur eucharistieviering Martinuskerk waarna Aanbidding
Dinsdag: 19.00 uur eucharistieviering Martinuskerk waarna Aanbidding