Nabestaandenbijeenkomst

Beste parochiaan,

In het afgelopen jaar heeft u een familielid verloren, uw echtgenoot of echtgenote, uw vader of moeder, broer, zus of kind. Misschien is het nog maar net gebeurd, misschien al wat langer geleden. Het verdriet zal er niet minder om zijn.

Juist omdat velen van u ervaren hebben dat het na enige tijd stil wordt, willen wij graag als parochie samenkomen en stilstaan bij het verlies van de geliefden in onze parochie in het afgelopen jaar.

Graag nodigen wij u uit op vrijdag 28 juni in het parochiebureau Sint-Petrus’ Banden, Kerkplein 7, in Son en Breugel. U bent welkom vanaf 14.00 uur tot ongeveer 16.00 uur.

Wij hopen dat wij samen een goede middag hebben, waarin wij ervaringen en gevoelens kunnen delen.
Wilt u even laten weten als u wilt komen, dit kan telefonisch of via de mail,
liefst voor 21 juni.

Met vriendelijke groet,
Bryan Van de Mortel, pastoor
Willemien Vermeulen

Secretariaat Parochie Heilige Oda

bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 en 12:00 uur.