Komende openluchtvieringen

We hebben nogal regenachtige maanden achter de rug en iedereen ziet uit naar een mooie lente en zomer. Alhoewel er helaas ook kans is op een regenachtige lente hopen wij toch binnenkort een aantal openluchtvieringen te houden verspreid over de parochie. De openluchtvieringen zijn meestal mooie gelegenheden om buiten in de natuur samen te komen en te genieten van Gods mooie schepping binnen de rust van een mooie kerkelijke viering.

Hieronder vindt u een overzicht van deze vieringen. Bij slecht weer zal de viering in de dichtstbijzijnde parochiekerk worden gehouden:

• Zondag 5 mei, Openluchtviering bij de kapel in de Kuilen in Breugel. Aanvang om 11.00 uur.
  • Donderdag 9 mei, Openluchtviering bij de kapel in de Beverlaan in Son. Aanvang om 11.00 uur.
  • Zondag 26 mei, Openluchtviering bij de Ritakapel in Boskant. Aanvang om 11.00 uur.
  • Zondag 16 juni, Openluchtviering in het processiepark in Nijnsel. Aanvang om 11.00 uur.