Familiemusical “Emmaus… op zoek naar jou“

We nodigen jullie van harte uit op zondagmiddag  24 maart (Palmzondag) mee te gaan naar de kindermusical “Emmaus….. op zoek naar jou”.
Enkele gezinnen uit onze parochie bezochten vorig jaar deze prachtige musical en waren razend enthousiast!
Deze familiemusical is ontzettend leuk om met (klein)kinderen, opa’s en oma’s en andere familieleden of vrienden te bezoeken.

Een eigentijdse vertolking van een bijzonder mooi Bijbelverhaal, alle ingrediënten voor een gezellige middag en nog leerzaam ook!
Deze moderne manier van geloof op een laagdrempelige manier bij gezinnen brengen is voor de jeugdige en getalenteerde cast van KOEMI geen enkel probleem.

De musical is gratis toegankelijk en duurt ruim een uur  (zonder pauze).
Kaarten kunt u zelf rechtstreeks reserveren via

Gaan jullie mee?:
Stuur dan even uiterlijk vrijdagochtend 22 maart een e-mail met jullie naam en met hoeveel personen jullie komen aan
Je ontvangt dan uiterlijk zaterdag 23 maart de routebeschrijving/parkeergelegenheid per e-mail.

We verwachten jullie  Zondag 24 maart om uiterlijk 13.45u bij de ingang zodat we als parochie samen mee kunnen gaan genieten van deze prachtige voorstelling!