Carnavalsvieringen Odaparochie

Met de oliebollen en champagne nog net door de maag kijken veel mensen al uit naar Carnaval dat dit jaar vrij vroeg valt, in het tweede weekend van februari. De voorbereidingen voor de Carnavalsvieringen zijn ook al in volle gang en wij kijken uit naar wederom leuke vieringen.

In Son en Breugel zijn ze er altijd vroeg bij. De Carnavalsviering is altijd in aanloop naar Carnaval toe. Dit jaar is de viering op zondag 21 januari om 11.00 uur in de Genovevakerk.

In Sint-Oedenrode is de Carnavalsviering zoals gebruikelijk op de zaterdagmiddag van Carnaval. Dit jaar is de viering dan ook op zaterdag 10 februari om 16.30 uur in de Martinuskerk.

We hebben ervoor gekozen om van de carnavalsvieringen in onze parochie gebedsdiensten te maken, dus zonder eucharistie, zodat de vieringen ook voor minder kerkbetrokken mensen helemaal te volgen zijn. Zoals gewend zullen de vieringen opgeluisterd worden door sfeervolle muziek, goede praat en ook wat bezinning.