Lampionnenoptocht van kerststal naar kerststal

Uitnodiging
Zaterdag 23 December 2023:
“Lampionnenoptocht van kerststal naar kerststal!”

Al jaren een begrip in Son & Breugel, we sluiten als parochie graag aan bij dit mooie evenement

Genovevakerk open: 16:30 uur
Kom de kerststal  bekijken  in de Genovevakerk tot 17:00u onder begeleiding van kinder-kerstmuziek

17:00u start Lampionnenoptocht
Vanaf de Genovevakerk vertrekken we met de sfeervolle lampionnenoptocht onder begeleiding van muziek van de fanfare.

Maak vooraf je eigen lampion thuis,  misschien heb je er nog 1 thuis van Sint Maarten, of koop er 1 (bijv. Hema), loop mee (jong en oud is van harte welkom!) en kijk je ogen uit tijdens de lampionnenoptocht met al die prachtige lichtjes.

Route
Via de Beemdstraat lopen we een route van zo’n 10 minuten naar de levende kerststal in het hertenkamp.
Onder het genot van warme chocomel en wat lekkers kijk je je ogen uit in het hertenkamp
Bekijk de levende dieren en de poppen die de mensen uitbeelden van het kerstverhaal in de kerststal.

*** Kom je het kerkkind Jezus begroeten met je vriend(innen) uit onze parochie? ***