Familiemiddag Sint Maarten

Het is toch altijd weer een mooi gezicht: een optocht met lichtjes van zomaar een groep kinderen die met hun lampionnen door de straat trekken.  Een mooie traditie met Sint Maarten. Met zo’n lampionnenoptocht besluiten we dit jaar de eerste bijeenkomst van onze communie-voorbereiding. Het is dan ook niet zomaar een gewone bijeenkomst. We maken er een familiemiddag van voor alle communicanten van de hele Odaparochie, mèt hun ouders, broertjes en zusjes. Op zondagmiddag 12 november komen we allemaal bij elkaar in de Martinuskerk.

Het programma is als volgt:

16.00 uur-16.15 uur: Inloop en welkom
16.15 uur-16.45 uur: Eerste workshop
16.45 uur-17 00 uur: Wisseling en kleine pauze
17.00 uur-17.30 uur: Tweede workshop
17.30 uur-18.00 uur: Korte lampionnen optocht door het centrum van Rooi
(bij slecht weer een korte tocht in een donkere kerk.)
18.00 uur                    einde familiedag.

We hopen dat we deze middag niet alleen iets zullen leren over het geloof, maar dat we vooral met elkaar mogen ervaren hoe fijn het is om bij God en de kerk te horen.

Wij kijken er naar uit om deze zondag alle communicanten en hun familie te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Werkgroep eerste heilige Communie