Vieringenrooster aangepast

Met ingang van het weekend 30 september/ 1 oktober is het rooster van de vieringen in onze parochie aangepast. Het gaat daarbij om een aanpassing van de vieringen op zondag. De vooravondviering op zaterdagavond in de Antoniuskerk in Nijnsel verschuift van 19.00 uur naar 18.30 uur. Dit om familievieringen met eventuele voorafgaande activiteiten voor gezinnen mogelijk te maken. De familievieringen op de 4e zondag in de Martinuskerk zullen dan ook vanaf oktober verschuiven naar de 4e zaterdag in de Antoniuskerk.

Door de jaren heen zijn er veel reacties van parochianen uit de Martinuskerk geweest die terugverlangden naar “oude mistijd”. Mede dankzij de komst van kapelaan Harold van Overbeek is dit ook praktisch mogelijk. Vandaar dat de zondagse Eucharistie in de Martinuskerk in Sint-Oedenrode wordt verplaatst van 11.00 uur naar 09.30 uur. Het maakt het ook mogelijk om doopsels eerder op de ochtend in te plannen.

Natuurlijk bent u ook van harte welkom bij onze doordeweekse vieringen. Binnenkort zal gekeken of het doordeweekse schema misschien wat aangepast zou moeten worden.

Viering van de zondag
Zaterdag 18.30 uur Antoniuskerk – Nijnsel
Zondag 9.30 uur Genovevakerk – Son en Breugel
Zondag 9.30 uur Martinuskerk – Sint-Oedenrode