Vormselviering in de Martinuskerk

Voor de viering van het vormsel wisselen we in onze parochie af tussen de Martinuskerk in Sint-Oedenrode en de Genovevakerk in Son en Breugel. Dit jaar vieren we het vormsel in de Martinuskerk op zaterdag 10 juni om 18.00 uur. Bisschop de Korte komt zelf naar onze parochie om het vormsel toe te dienen aan acht jongens en meisjes.

Meteen na Pasen zijn we met de vormselvoorbereiding begonnen. Deze voorbereiding bestond uit drie lessen, waarin we ons hebben verdiept in Jezus en de heilige Geest, kennis maakten met de Bijbel en ook onze eigen talenten probeerden op te sporen. Daarnaast bezochten we samen de Power of Fire-dag in Den Bosch, waar vormelingen uit het hele bisdom verzameld waren. We wensen onze vormelingen een mooie viering toe en bidden dat de Geest van God hen altijd mag blijven bezielen.