Eerste communie

Dit jaar hebben 21 kinderen  uit onze parochie hun eerste communie gedaan. Op 14 mei was het de beurt aan de kinderen uit Sint-Oedenrode, Nijnsel, Olland en Boskant, en op zondag 21 mei waren de communicantjes uit Son en Breugel aan de beurt. Het waren twee  mooie vieringen met medewerking van het koor Sing in Oda in een goed gevulde kerk. Beide  vieringen hadden als thema “Wij ontmoeten Jezus”  en sloten, net als voorgaande jaren aan bij het communie project “Op zoek naar Jezus”.

Een welgemeende dank gaat uit naar de leden van de Werkgroep Eerste Communie, de hulpouders en allen die aanwezig waren bij de voorbereidingen. Daardoor was het elke bijeenkomst weer een plezier om zo samen bezig te zijn met het communieproject. Op beide zondagen is het een mooi feest geworden met stralend weer. We hopen onze  communicanten nog regelmatig terug te zien, zeker bij de kindernevendiensten en familievieringen, of wie weet als misdienaar.

Communicanten en ouders, van harte proficiat!

Pastoor Bryan van de Mortel

diaken Wilchard Cooijmans