De deur staat voor je open!

Hoi jongens en meisjes,
Hebben jullie je al ingeschreven?!
Het Emmanuel zomerkamp van 12 – 17 aug 2023 in Helvoirt gaat over verwelkomen en thuiskomen! En dat geldt voor iedereen. Ook voor degenen die vaak buiten de boot vallen, al dan niet door eigen schuld. In de Bijbel staan twee prachtige verhalen die gaan over de barmhartigheid van God de Vader. In de eigentijdse en vrolijke kampmusical zijn elementen uit de parabels van de verloren zoon en van de barmhartige Samaritaan te herkennen.
Simpel gezegd gaat het erom dat de deur altijd voor je open staat. Wat er ook gebeurt. Misschien gaan de dingen anders dan je had gehoopt of heb je weleens dingen niet helemaal goed gedaan. Er wordt op je gewacht. Sterker nog, er wordt naar je uitgekeken! Je mag altijd opnieuw beginnen!
Zet jij ook de deur open voor anderen die misschien buitengesloten of gepest worden?

We zullen ontdekken dat we door zelf altijd weer ‘thuis te komen’ en anderen ‘thuis te brengen’ sterk en gelukkig zullen worden. Thuis zijn, betekent dat je op een plek bent waar je op en top gelukkig bent, omdat je geliefd bent en er naar je uitgekeken wordt!
We willen er weer een mooi en vrolijk feest van maken. En vergeet niet je vrienden mee te nemen. De deur staat voor jullie open! We kijken er naar uit jou en je vrienden te verwelkomen deze zomer.

Wist je dat er al meer dan 100 kinderen zich hebben aangemeld en dat er minstens 4 uit jou parochie ook gaan?
Voor kinderen van 8 t/m 12 jaar uit groep 4 t/m 8 van de basisschool. (Kinderen van 7 jaar in groep 4 zijn ook welkom.)

Folder liggen achter in onze parochiekerken en voor meer info/contact: www.emmanuelnederland.nl/activiteiten/zomerkamp