Vormsel 2022

De echte voorbereiding op het vormsel duurt maar kort en zal plaatsvinden in de weken tussen Pasen en Pinksteren 2022. Maar graag willen we ook al vóór die tijd met de vormelingen op pad gaan in de tienerclub die we op vrijdagavond houden. Daarom zijn er binnenkort al informatieavonden, bestemd voor de aanstaande vormelingen en hun ouders. Deze informatiebijeenkomsten zijn op woensdag 6 oktober 18.30 uur in de Antoniuskerk in Nijnsel en op woensdag 20 oktober om 18.30 uur in de Genovevakerk in Son en Breugel.  Het is fijn als u zich hiervoor aanmeldt (via een mail aan: ), het is echter niet verplicht.

Op de zaterdag voor Pinksteren, 4 juni om 17.00 uur zal deken Joe Michael het sacrament van het vormsel komen toedienen in onze parochie.

Meer informatie kunt u lezen op deze pagina.