Met de parochie op bedevaart naar de Zoete Moeder in Den Bosch

Een bedevaart is een bidtocht. Je stapt even uit je dagelijkse routine en gaat op pad naar een heilige plaats. Op weg naar je bestemming ontstaat er als vanzelf een ruimte voor jou en God, een moment om elkaar te ontmoeten. Het is een oeroude en beproefde traditie. Veel godsdiensten kennen bedevaarten.

Iedereen kent natuurlijk de grote bedevaarten: die naar Santiago de Compostella, naar Fatima of naar Lourdes. Er zijn ook kleinere, met een grote traditie, die met evenveel liefde en passie worden omarmd. In onze streken is de bedevaart naar ‘de Zoete Moeder’ in de Sint Jan in Den Bosch tijdens de meimaand zo’n bedevaart. Elk jaar trekt ook onze Odaparochie naar Den Bosch.

Zondag 3 mei (de eerste zondag in mei) is het weer zover. In alle vroegte gaan we op weg naar Den Bosch om daar de mis van 10.00 u bij te wonen, de Zoete Moeder te bezoeken, en samen gezellig af te sluiten. We gaan te voet, en we nodigen je uit mee te lopen. Ook zij die liever fietsen of alleen de mis mee willen vieren zijn van harte uitgenodigd aan te sluiten.

Doe je mee? Meld je dan aan via mail of telefoon aan bij het parochiesecretariaat: 0413-477741 (tussen 10.00 en 12.00 u) of