Gevormd!

20 Tieners uit onze parochie hebben afgelopen zondag 1 december het sacrament van het Vormsel ontvangen. Dat gebeurde in één gezamenlijke viering van en voor alle geloofsgemeenschappen van onze Odaparochie. De sfeervolle en druk bezochte viering vond plaats in de Sint Genovevakerk in Son en Breugel. De vormheer die namens de bisschop het Vormsel toediende was pastoor-deken Joe Michael. Hij is pastoor van de Michaëlparochie in Schijndel, Sint Michielsgestel en omgeving en deken van het dekenaat Veghel / Sint-Oedenrode. Hij de moedigde de vormelingen aan om te worden als Jezus met het schaapje op zijn schouders; de goede herder. Dit is niet voorbehouden aan priesters en bisschoppen. Wij allemaal mogen goede herders worden; tussen onze vrienden, in onze families, waar we ook zijn, ons hele leven lang.

Wij feliciteren van harte: Sven Peters, Esmee Broeren, Anne Sophie van Riel, Thijs Hellings, Isis Raaijmakers, Karlijn Limbourg, Sem Hagelaars, Rianne Oomen, Joosje Ploegmakers, Britt Harks, Timon Bank, Kirsten van de Berkmortel, Hanna Hessels, Magdalena Koch, Thijmen Versantvoort, Efram Derks, Luuk van den Oever, Evy Heiligers, Lente Haaksman, Luc Prinssen en Joep van Vliet.

We zijn blij met en trots op deze kinderen die gevormd werden. We wensen hen toe dat zij uit zullen groeien tot geïnspireerde mensen, in het voetspoor van Jezus Christus. We vertrouwen op hen, we zullen hen graag volgen en verder met hen optrekken.

Wilchard Cooijmans, Manon van den Broek