Uitnodiging kerstfilm

Vrijdag 5 januari om 14.30 uur draaien we in Den Bauw in Breugel een leuke kerstfilm voor kinderen van alle leeftijden. Het  is een echte familiefilm.

“Een week voor kerst ontdekt de 10 jarige Max dat er een eland door het dak van de schuur is gevallen. De eland heet Moos en hij kan praten. Bovendien is hij de testpiloot voor de slee van de kerstman. Bij de laatste testvlucht is het misgegaan en nu is hij de slee en de kerstman kwijt. Dat is een groot probleem, want zonder kerstman krijgt niemand cadeautjes. Max, Moos en Max’s zusje Kiki beginnen een zoektocht naar de kerstman, maar worden tegengewerkt door de gemene buurman Panneman. Zal het ze lukken de kerstman op tijd te vinden?

Iedereen is welkom, maar i.v.m. de inkopen is het fijn als je even een berichtje kunt sturen als je komt.

Groetjes en hopelijk tot vrijdag,
Kinderteam parochie heilige Oda

Adres Den Bauw: Genovevastraat 29 in Breugel (schuin tegenover de kerk)