Afsluiting van een schooljaar

Met de feestelijke familieviering in het processiepark in Nijnsel sloten we met veel parochianen, waaronder communicanten en vormelingen uit alle hoeken van de parochie, het schooljaar af.

Ook met de kinderen en tieners hadden we nog een laatste bijeenkomst voor de zomervakantie.

In de Ark-club hadden we het over op reis gaan. Dat hoort voor ons bij de vakantie. Paulus maakte ook reizen, maar dat waren geen pleziertochtjes. Hij trok de wereld over om de mensen over Jezus te vertellen. Dat verhaal lazen we in de Bijbel. Daarna maakten we een vakantie-knutsel met honderden schelpen.

De tieners en jongeren sloten het jaar af met een pannenkoek en kegelen.

In het volgend schooljaar pakken we de draad weer op met onze tienerclub op vrijdagavond, en voor de ‘oudere’ tieners om de veertien dagen Lazy Sunday Afternoon. Tot die tijd wensen we iedereen een goed einde van dit schooljaar en een fijne zomertijd!