Eerste Heilige Communie in de Odaparochie

50 kinderen uit Sint-Oedenrode, Son en Breugel hebben zich dit jaar voorbereid op hun Eerste Heilige Communie. Ze hebben geleerd wat een Communie eigenlijk is. Ook weten ze nu waar ze Jezus kunnen vinden, ook al is Jezus ooit gestorven. Er viel veel te ontdekken.

Zondag 19 mei en zondag 26 mei ontvingen jongens en meisjes uit Sint-Oedenrode, Son en Breugel en Nijnsel voor het eerst zelf de Communie. Hieronder vindt u enkele foto’s van deze mooie en feestelijke vieringen.

Uit Sint-Oedenrode feliciteren we Tim van de Ven, Kevin van Casteren, Esmee van Kuik, Benedict van den Bosch, Amy van de Ven, Levi van den Oever, Jasmijn van Boxmeer, Nynke Lathouwers, Sylvie van den Oever, Willem van Tuel, Cathelijne Pijnappels, Guus Kapteijns, Joris van den Langenberg, Nyncke Walter, Niké Groenland, Frederieke Das, Ela Wajszczuk, Giel van Sinten, Daan en Lotte Lafleur.

Communicanten Sint-Oedenrode

Uit Son en Breugel feliciteren we Tim Braakhuis Myrthe Jurjus, Dana van Vroenhoven, Mare van der Sommen, Madeleine van der Sommen, Thijs Bekkers, Merle Brekelmans, Liva Coppelmans, Mathijs     van Elderen, Vico Borggreve, Nicole van Gennip, Stern Haaksman, Noëlle Oomes, Sophie Schoonen, Lotte Somers, Robin Claeren, Kaylee Kiel Sanne Lorier, Danique Steijaert en Jonathan Maes.

Communicanten Son en Breugel

Uit Nijnsel feliciteren we Lieve de Coster, Aniek van de Sande, Daan Soons en Lieke van Zutphen.

Communicanten Nijnsel

Uit Boskant feliciteren we Tieme Bekkers, Luca van den Berk, Giel Scheepens, Toby de Koning en Rik Olislagers.

Communicanten Boskant

We wensen jullie toe dat deze en de volgende communies jullie sterk maken, en jullie uit laten groeien tot lieve en goede mensen, een zegen voor de wereld.

Pastoraal Team parochie Heilige Oda