Nacht Zonder Dak

De tienerclub van de parochie organiseert op 31 mei en 1 juni weer een ‘Nacht Zonder Dak’, waarbij zo’n 25 vormelingen, tieners en jongeren in zelfgebouwde hutten van karton en plastic de nacht door gaan brengen. Met deze actie halen ze geld op voor straatjongeren in Bolivia, Kenia en India, die hun nacht altijd op deze manier moeten doorbrengen.

Voor late beslissers: Als je aan wilt sluiten, kun je je opgeven bij de parochie Heilige Oda, tel. 0413-477741 of per email: .

Wanneer u Nacht Zonder Dak wilt sponseren, kan dat heel gemakkelijk. U gaat naar de website van Tear, en daar gaat u naar de Nacht Zonder Dak in Son en Breugel 31 mei 2019: https://www.nachtzonderdak.nl/doe-mee/son-en-breugel-31-05-2019/ Daar vindt u een knop om te sponsoren.

Tenslotte bent u allen van harte uitgenodigd een kijkje te komen nemen in het pop up krottenwijkje. En wel op vrijdag 31 mei van 21.00 u tot 22.00 u in de pastorietuin van de Sint Genovevakerk in Breugel. Welkom!

Wilchard Cooijmans, Marga Cooijmans, Manon van den Broek