Lazy Sunday Afternoon tienergroep

Omdat niet iedereen op vrijdagavond naar de tienerclub kan komen.
Om gekke spellen te blijven doen, maar soms ook wat langer door te praten.
Omdat samen eten über gezellig is, en koken ook!
Daarom is er een Lazy Sunday Afternoon voor tieners.

We komen elke derde zondag van de maand bij elkaar, op zondagmiddag van 15.30 u tot 18.30 uur, in het zaaltje van parochiecentrum de Goede Herder, Mgr. Bekkersplein 1 in Eerschot.

Het verschil met de tienerclub op vrijdag is dat de activiteiten iets meer gericht zijn op de oudere tieners. We doen wat minder spelletjes, en praten iets meer door met elkaar over verschillende thema’s. Altijd koken en eten we samen. Net zoals bij de tienerclub zijn God, Jezus, de Kerk en wat zij voor ons betekenen de basis voor ons samenzijn. Er valt nog veel te ontdekken!
Steeds bereiden twee tieners de middag mee voor. Dat zijn steeds andere tieners.

Je hoeft geen lid te worden. Je bent altijd welkom om binnen te lopen en mee te doen. Je mag ook altijd vriend(inn)en en klasgenoten meenemen. Omdat we samen koken en eten vragen we € 2,00 per persoon per keer om daarmee de kosten te dekken.

Ben je nieuwsgierig? Kom een keer meedoen!
Omdat we samen koken en eten is het fijn wanneer je even laat weten dat je komt: .