Wonderlijke 7

De inschrijving is verlengd van de Wonderlijke 7!!
Inschrijven voor het busvervoer kan tot uiterlijk 8 juni en inschrijving met eigen vervoer kan tot uiterlijk 15 juni.
Ga je mee? Dan zou het fijn zijn dat je je daarnaast ook even de aanmelding doet bij onze eigen parochie via:
Twijfel niet langer en schrijf je nog snel even in.
Veel plezier!!

Voor één dag samen op reis in een ander ‘land’. All inclusive!
Lekker gemakkelijk, en gewoon leuk voor iedereen. Ga mee!

‘Jullie draaien tropenjaren als jong gezin. Je wilt helemaal in de wereld zijn. Je wilt je talenten inzetten en van betekenis zijn. Je voelt ook dat er meer is. Je voelt je aangetrokken door wie of wat ons te boven gaat, door God en door het wonderlijke leven van Jezus. Je wilt je kinderen iets hiervan meegeven. MAAR HOE DAN?

Ga met ons op ontdekkingsreis op 1 juli 2023 in park Orientalis in Nijmegen. Het doel is een antwoord op de HOE DAN vraag te vinden. De weg ernaartoe is spannend. Op deze reis van je leven kom je ze tegen, de Wonderlijke 7!

Voor wie?
Voor gezinnen met kinderen in de basisschool leeftijd. Papa’s, mama’s, opa’s en oma’s, broers, zussen en vriendjes zijn allemaal van harte welkom. Het programma ter plaatse duurt van 9.30–16.00 uur.

Hoe gaan we reizen?
Wie ver weg woont kan met de bus worden opgehaald en thuisgebracht. Laat je parochie weten dat je gaat. Zo kunnen we groepjes maken voor busvervoer.

Aanmelden?
Vul het aanmeldingsformulier in op de website van bedevaartorganisatie Huis voor de Pelgrim: www.huisvoordepelgrim.nl/reisaanbod/wonderlijke-7
De kosten voor de dag bedragen € 5,00 per persoon, inclusief lunch en busvervoer. Inschrijven uiterlijk 8 juni.

Laat ook even aan de parochie weten dat je meegaat!

Er is een maximaal aantal deelnemers, dus wacht niet met opgeven!