Kindernevendienst zondag 19 maart

“Kijken met de ogen van je hart”….. Wat zie je als je blind bent geboren en voor altijd in duisternis moet leven? Dat gaan we zelf ervaren! Maar er is een blindheid die eigenlijk nóg erger is dan niet met je ogen kunnen zien. Dat is de ‘blindheid van je hart’.
Wat een mooi thema voor de 4e Zondag van de 40dagentijd. Zo gaan we samen op weg naar Pasen!

Benieuwd waarom en hoe Jezus de blinde geneest en wat hij ons daarmee wil leren?
Tijdens de kindernevendienst gaan we naar het bijbelverhaal luisteren wat Jezus hierover zegt en samen knutselen.

Vanaf 9.15u heten we je van harte welkom in Den Bauw (Sint Genovevastraat 29, schuin tegenover de kerk) en om 9.30u gaan we net als de mensen in de kerk beginnen.

Ook je broertjes/zusjes, neefjes/ nichtjes, vriend(innet)jes…. Ze zijn allemaal van harte welkom dus nodig ze gerust uit. Zien we jullie zondag ook? Gezellig!