Oda On Tour

Het beeld en de relieken van Oda gaan, vanwege de feestdag van onze patroonheilige, naar de verschillende kerken van onze parochie. De viering staat in het teken van Oda, er wordt een Odakaart uitgedeeld en noveenkaarsen met een afbeelding van Oda worden verkocht.

Zaterdag 26 november 19.00 uur             Antoniuskerk Nijnsel
Zondag 27 november 9.30 uur                  Genovevakerk Son en Breugel
Zondag 27 november 11.00 uur                Martinuskerk Sint-Oedenrode, een familieviering m.m.v. Sing in Oda

Oda-speurtocht in de Martinuskerk en de Odakapel
Diverse scholen komen met hun groepen 3 en 4 in deze week naar de Martinuskerk voor een ontmoeting met Oda. Via een fotospeurtocht gaan ze op zoek naar afbeeldingen van Oda in de kerk. Daarna brengen ze een bezoekje aan de Odakapel, op de plaats waar de hut van Oda heeft gestaan.

Workshop Adventskrans Zondag 27 november
De feestdag van Oda valt gelijk met de eerste zondag van de Advent. Voor de mensen die zelf een adventskrans willen maken, wordt op zondagmiddag, aansluitend aan de familieviering in de Martinuskerk, een workshop ‘Adventskrans maken’ gehouden.
Opgeven is gewenst: