Een nieuw parochiecentrum voor de Odaparochie

Nadat in 2014 de Goede Herderkerk in Eerschot aan de eredienst werd onttrokken, bleef het parochiecentrum bij de kerk wel in gebruik. Met de verkoop van het gehele gebouw moest echter worden gezocht naar een nieuwe ruimte. Die werd gevonden aan de Borchmolendijk in het centrum van Sint-Oedenrode. Op vrijdag 30 september vindt met de hulp van vele vrijwilligers de verhuizing plaats en vanaf maandag 3 oktober kunt u terecht in het nieuwe parochiecentrum. Daar zal het centrale kantoor worden gehuisvest en ook, zoals nu, een zaaltje zijn voor parochie-activiteiten. Op 17, 18 en 20 oktober kunt u tijdens de kantooruren ook zomaar even binnenlopen om rond te kijken. Dan houden we open dag. U bent er van harte welkom!

Het nieuwe adres is: Borchmolendijk 19 a

Het telefoonnummer blijft gelijk: 0413-477741