Wereldjongerendagen Portugal

De WJD (Wereld Jongeren Dagen) is het grootste jongerenevenement ter wereld. Miljoenen jongeren uit de hele wereld komen samen om het katholieke geloof te vieren. Meegaan naar de WJD staat garant voor veel ontmoetingen, gezelligheid, samen feest én geloof vieren, verdieping en een geweldige ervaring. In de zomer van 2023 organiseert Jong Bisdom Den Bosch een reis naar de WJD in Lissabon, Portugal (via Taizé, Barcelona, Toledo en tenslotte Fatima)

Op zondag 23 oktober zullen enkele leden van Jong Bisdom Den Bosch tijdens de viering van 11.00 uur in de Martinuskerk iets vertellen over de WJD. Na de mis is er gelegenheid om met hen van gedachten te wisselen en vragen te stellen. Vooral onze jongere parochianen willen we van harte uitnodigen voor deze viering!