Bidden met de Heer van zeven tot zeven

Op zaterdag 1 okteber zal er wederom een aanbiddingsdag gehouden worden in de Antoniuskerk in Nijnsel. Na de ochtendmis van 07.00 uur zal de kerk tot 19.00 uur open zijn voor gebed. Jezus, werkelijk tegenwoordig onder de gedaante van brood, zal op plechtige wijze in de monstrans ter aanbidding uitgesteld zijn. In stilte bidden voor het aanschijn van de Heer is troostrijk en mooi. We kunnen bij de Heer komen met de vele intenties die wij met ons meedragen. In het bijzonder kunnen we bij de Heer ook bidden voor wereldvrede en het beëindigen van de oorlog in Oekraïne, maar ook onze eigen noden en die van onze dierbaren kunnen we bij Hem en zijn Moeder brengen. De aanbidding duurt tot medio 18.30 uur waarna de Mis wordt gevierd om 19.00 uur. Gedurende de dag is het tevens mogelijk om een gesprek met een priester te hebben of om het sacrament van boete en verzoening te ontvangen. U kunt altijd een moment binnenlopen, maar u kunt zich ook opgeven voor een bepaald uur. U kunt aanmelden via de mail: of tijdens openingstijden telefonisch bij het parochiesecretariaat: 0413 477741.