Sing In Oda 24 juli

Hallo allemaal!

Nog een paar nachtjes slapen en …. De zomervakantie begint!
Daarom zijn er geen kindernevendiensten in juli en augustus, maar…. niet getreurd.
Want we hebben een leuk alternatief voor je in petto!

Kom gezellig meezingen in het Sing In Oda koor!

Misschien is het je wel eens opgevallen dat tijdens de familievieringen in de Martinuskerk (elke 4e zondag van de maand) als de kindernevendiensten plaatsvinden, ook het Sing In Oda koor zingt.
Of heb je enthousiast meegezongen met Sing In Oda tijdens je Communie- of vormselviering?

Misschien hou je ook van zingen en heb je je wel eens afgevraagd hoe het is om mee te doen.
Dan is a.s. zondag (24 juli) om 10.00 uur in de Martinuskerk je kans!
Tijdens de repetitie oefenen we de liedjes die we in de Mis om 11.00u zullen zingen.
Jong en oud mag meedoen, dus neem gerust zusjes, broertjes, vriend(innet)jes, papa’s mama’s of andere vrienden en bekenden mee.
Als je noten op de bladmuziek kunt lezen is dat handig, maar niet noodzakelijk.
Dan krijg je gewoon de liedteksten op papier.

Dus, nog geen plannen voor a.s. zondag? Jammer dat er geen kindernevendienst is?
Kom dan gezellig meedoen en wie weet zing je voortaan gezellig mee met Sing In Oda elke 4e zondag van de maand tijdens de familievieringen in de Martinuskerk (hou de parochie-website en je e-mail in de gaten voor de actuele data!)
Combineren met de kindernevendiensten in de toekomst is geen probleem, een aantal andere kinderen gingen je al voor.
En het handige is, kun je een keertje niet, geen probleem. Per keer kun je je aan-/afmelden.

Graag tot a.s. zondag !!

Groetjes Gabrielle Tilmans,