Openluchtvieringen

De meimaand is als Maria-maand bij uitstek geschikt voor Openluchtvieringen. Ook in onze parochie pakken we deze mooie traditie, na een periode van beperkingen door corona, weer op… Als het weer tenminste meewerkt. Bij slechte weersomstandigheden worden deze vieringen gehouden in de Genovevakerk (Son en Breugel) en de Martinuskerk (Boskant).

Op zondag 1 mei is er om 9.30 uur een Openluchtmis bij de Mariakapel aan de Kuilen in Breugel. Na de mis is iedereen uitgenodigd om daar samen een kopje koffie of thee te blijven drinken.

Zondag  22 mei om 11 uur vieren we het feest van de heilige Rita tijdens de Openluchtmis bij de Ritakapel in Boskant.

Op Hemelvaartsdag, donderdag 26 mei, is er om 11.00 uur een Openluchtmis bij de Mariakapel aan de Beverlaan in Son.

Van harte welkom!