Actie Kerkbalans

Op dit moment zijn diverse vrijwilligers bezig met de voorbereidingen voor de Actie Kerkbalans die elk jaar in januari door alle Nederlandse kerken wordt gehouden.

Ook onze parochie doet weer mee aan deze landelijke actie. Daartoe worden rond deze tijd weer brieven bij u thuis bezorgd. Dit op de eerste plaats om parochianen te bedanken voor hun financiële steun die onmisbaar is voor een goed functioneren van onze parochie. Daarnaast vragen wij ook om voortzetting, en zo mogelijk verhoging, van de kerkbijdrage die zo noodzakelijk is voor de continuïteit van onze lokale geloofsgemeenschap. Het pastoraat, de gebouwen, salarissen, de liturgie met koren, bloemen en kaarsen, energielasten en zo vele andere onkosten worden gemaakt voor het goed functioneren van onze parochie en haar geloofsgemeenschappen  in Sint-Oedenrode, Olland, Boskant, Nijnsel, Son en Breugel. We vormen samen de parochie, dus het is belangrijk dat we met elkaar solidair zijn en blijven. Wij brengen de Actie Kerkbalans graag onder uw  aandacht en bevelen deze van harte bij u aan.