Kerstpakkettenacties in Sint-Oedenrode, Son en Breugel

Hoe werkt het?
U kunt uw kerstpakket of een deel daarvan bij ons afgeven. Ook losse producten zijn welkom. Denk bijv. aan koffie, thee, vruchten op sap, bonbons, blikken soep, lekkers voor kinderen. Of zomaar iets extra’s. Wat zou u zelf graag in een kerstpakket vinden? Let u wel op de uiterste houdbaarheidsdatum! Producten die over deze datum zijn, worden niet in de pakketten geplaatst.
De vrijwilligers van de gezamenlijke kerken in Son en Breugel zorgen er voor dat uw gift terecht komt bij diegenen die dat goed kunnen gebruiken.
In Sint-Oedenrode verloopt de verspreiding via de Voedselbank.
Ook een financiële gift wordt zeer gewaardeerd, zodat er iets extra’s kan worden gekocht als aanvulling op de ingeleverde artikelen.

Waar kunt u terecht?
Voor Son en Breugel: Tot en met 23 december kunt u uw pakketten of financiële gift afgeven bij de protestantse kerk aan de Zandstraat 26 in Son.
Openingstijden: 13 tot en met 18 december van 10.00 – 12.00 uur; 20 tot en met 22 december van 9:30-16:00; 23 december van 9:30-12:00

Voor Sint Oedenrode, Nijnsel, Olland en Boskant: Parochiecentrum De Goede Herder, Mgr. Bekkersplein 1 in Sint-Oedenrode.
Openingstijden: elke werkdag van 10.00 – 12.00 uur.
U kunt uw producten ook neerzetten in het portaal van onze kerken.

Hartelijk dank!

De gezamenlijke kerken van Sint-Oedenrode, Son en Breugel.