Start Lazy Sunday

Nu de opstart van het nieuwe schooljaar in september is begonnen en de samenleving toch steeds meer open gaat is het weer goed om als parochie ook weer op te starten met verschillende activiteiten voor jongeren en kinderen. De Ark Kinderclub voor kinderen tussen de 6-10 jaar en ook de Rock-Solidclub voor kinderen tussen de 11 en 14 jaar gaan van start. Daarnaast bieden we voor de tieners vanaf 14 jaar ook de Lazy Sunday aan. Op zondag 10 oktober om 16;30 komen wij weer voor het eerst samen in het parochiezaaltje van Eerschot. Ongeveer 1 keer per maand komen we op een zondagnamiddag samen om elkaar te ontmoeten; verschillende geloofsonderwerpen te bespreken en soms ook verschillende uitjes te ondernemen; dat kan een klooster zijn; een stad met een bijzonder verhaal of een bedevaartsoord, Het programma varieert per keer en onderling kijken we wat de leuke en interessante opties zijn. Wil jij een keer meedoen en andere gelovige jongeren ontmoeten? Stuur even een mailtje naar en we laten je weten wanneer de volgende bijeenkomst is en wat we gaan doen.