Ter inspiratie

Onder de titel “ter inspiratie” willen we in de Odaparochie dit jaar een aantal korte bezinningsbijeenkomsten houden. Deze bijeenkomsten worden gehouden op zaterdagmiddag om 17.00 uur en duren ongeveer een uur. De plaats van samenkomst kan wisselen. De bijeenkomst begint met een lezing, gevolgd door een gezongen vespers.

De eerste keer is aanstaande zaterdag 2 oktober om 17.00 uur in de Martinuskerk in Sint-Oedenrode. Het thema van de lezing is: “Theresia van Lisieux, meer dan een zoet heiligenbeeld” (foto).

De volgende bijeenkomst staat gepland op zaterdag 6 november, eveneens om 17.00 uur in de Martinuskerk, en zal in het teken staan van de heilige Willibrord.

We wijzen u ook alvast op een bijzondere vespers op zaterdag 27 november, de feestdag van de heilige Oda, patrones van de parochie. Bisschop de Korte zal voorgaan in deze viering. Aansluitend aan de vespers in de Martinuskerk is er een lichtprocessie naar de Odakapel. Deze vespers is de afsluiting van een week, gewijd aan onze patrones, de heilige Oda. Hierover later meer.

Allereerst is iedereen van harte welkom op zaterdag 2 oktober 17.00 uur in de Martinuskerk.