Afscheid pastoor Robert van Aken

Beste parochianen van de Odaparochie,

Zoals u ondertussen al we hebt gehoord, heeft pastoor Robert van Aken per 1 juli a.s. een nieuwe benoeming gekregen als pastoor en deken van Tilburg. Op zondag 27 juni om 11.00 uur zal hij in de Martinuskerk in Sint-Oedenrode afscheid nemen. De viering van 12.30 uur in de Genovevakerk in Son en Breugel komt te vervallen; de andere vieringen die voor dit weekend gepland stonden, gaan wel gewoon door.

Aangezien er nog steeds allerlei restricties zijn vanwege corona,  zal het een bescheiden afscheidsfeestje worden. Bij de afscheidsviering mogen maximaal 100 mensen aanwezig zijn. Om dit aantal niet te overschrijden, vragen we iedereen nadrukkelijk om zich aan te melden bij het parochiebureau van de Martinuskerk. Dit kan op donderdag 24 of vrijdag 25 juni van 10 tot 12 uur via het volgende telefoonnummer: 06-82618629. Na de viering is er gelegenheid om pastoor van Aken (op gepaste afstand) geluk te wensen en ook elkaar nog even te ontmoeten bij een kopje koffie of thee.

Omdat er maar zo weinig mensen aanwezig mogen zijn, en we dus wellicht een groot aantal mensen zullen moeten teleurstellen, willen we u voorstellen om een kaartje met uw goede wensen voor pastoor van Aken in de bus te doen bij het parochiekantoor; Mgr. Bekkersplein 1, 5491 EB Sint-Oedenrode (of bij het parochiekantoor van uw eigen kerk).

We hopen dat we pastoor van Aken, ondanks de gemengde gevoelens waarmee we hem laten gaan, toch een mooi afscheid kunnen geven.

namens het kerkbestuur en het pastoraal team,
diaken Wilchard Cooijmans

De afscheidsviering zal ook uitgezonden worden via ons YouTube kanaal.