Vormselviering

Op zaterdag 22 mei, de vooravond van Pinksteren, zullen negen meisjes uit onze parochie het sacrament van het Vormsel ontvangen. We wensen hen toe dat de heilige Geest hun hart zal raken en dat ze meer en meer mogen uitgroeien tot geïnspireerde gelovigen en vooral goede medemensen. Dat gaat ook na het vormsel niet vanzelf. De Geest heeft de medewerking van mensen nodig om zijn vruchten te kunnen uitdragen. Dat vraagt onze openheid voor Zijn kracht en hulp, en de inzet van onze talenten om er ook echt iets van te maken. De Geest een beroep op ons, en mij Zijn hulp mogen we aan de slag gaan.

De vormselviering is op zaterdag 22 mei om 17.00 uur in de Martinuskerk. De plaatsen in de kerk zijn dan gereserveerd voor de vormelingen en hun familie. De vormselviering is te volgen via ons YouTube kanaal.