Geen nachtmis en kerststal bezoek

De Nederlandse bisschoppen hebben naar aanleiding van de lockdown besloten dat in katholieke kerken dit jaar op kerstavond geen publieke vieringen zullen plaatsvinden. Derhalve is het in onze parochie helaas niet mogelijk om deel te nemen aan de nachtmissen op 24 december. U kunt alleen twee nachtmissen via streaming volgen: om 20.30 uur (Genoveva, via www.sonenbreugeltv.nl) en om 21.30 uur (Martinus, via ons Youtube kanaal). Alle andere vieringen gaan wel gewoon door, zoals eerste en tweede kerstdag, de zondagen en oud en nieuw, met dien verstande dat u zich voor iedere viering altijd moet inschrijven. De inschrijvingen gaan via de parochiebureau’s. Een overzicht van de vieringen en de contactgegevens van de parochiebureau’s vindt u op: https://www.heiligeodaparochie.nl/11623/vieringen-van-kerstmis-tot-en-met-driekoningen/. Daarnaast zijn kerstactiviteiten zoals het bezoeken van de kerststal tevens niet meer toegestaan. Om u toch de gelegenheid te geven onze verschillende kerststallen te bekijken en erbij te bidden, laten wij al de kerststallen in de kerken en kapellen staan tot ruim na de kersttijd.