Kerstpakkettenacties in Sint-Oedenrode, Son en Breugel

De kerstpakkettenactie van de gezamenlijke kerken is weer in volle gang! Mogen wij ook dit jaar weer op u rekenen?
Er zijn in onze gemeenten nog steeds mensen, die moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen. Voor deze mensen is de actie bedoeld. Wilt u ook uw steentje bijdragen en iemand anders een plezier doen?

Hoe werkt het?
U kunt uw kerstpakket of een deel daarvan bij ons afgeven. Ook losse producten zijn welkom. Denk bijv. aan koffie, thee, vruchten op sap, bonbons, blikken soep, lekkers voor kinderen. Of zomaar iets extra’s. Wat zou u zelf graag in een kerstpakket vinden? Let u wel op de uiterste houdbaarheidsdatum! Producten die over deze datum zijn, worden niet in de pakketten geplaatst.
De vrijwilligers van de gezamenlijke kerken in Son en Breugel zorgen er voor dat uw gift terecht komt bij diegenen die dat goed kunnen gebruiken.
In Sint-Oedenrode verloopt de verspreiding via de Voedselbank.
Ook een financiële gift wordt zeer gewaardeerd, zodat er iets extra’s kan worden gekocht als aanvulling op de ingeleverde artikelen.

Waar kunt u terecht?
Dit jaar gaat het als zoveel dingen anders dan anders; ook voor de inzameling voor de kerstpakkettenactie hebben we in Son moeten kiezen voor een andere locatie.
Tot en met 22 december kunt u uw pakketten of financiële gift afgeven bij:

• Protestantse kerk aan de Zandstraat 26 in Son.
    Openingstijden: 14 t/m 17 december van 10.00 tot 12.00 uur en van 18 t/m 22 december van 9.00 t/m 16.00 uur, m.u.v. zondag 20 december.
  • Parochiecentrum De Goede Herder, Mgr. Bekkersplein 1 in Sint-Oedenrode Openingstijden: elke werkdag van 10.00 – 12.00 uur.
  • In het portaal van onze kerken.

Hartelijk dank!

De gezamenlijke kerken van Sint-Oedenrode, Son en Breugel.