Extra vieringen in kerken van de Odaparochie

Door het lage aantal mensen van 30 personen dat in de vieringen in de kerk aanwezig kunnen zijn, bieden wij u extra zondagsmissen aan op zaterdagavond om 17.00 uur (Martinuskerk, Sint-Oedenrode) en op zondagmiddag om 12.30 uur (Genovevakerk, Son en Beugel). Dat maakt dat u vanaf heden 5x de gelegenheid heeft om in het weekend in onze parochie naar een zondagsmis te kunnen gaan, t.w.:

17.00 uur Martinuskerk, Sint-Oedenroede
19.00 uur Antoniuskerk, Nijnsel
10.00 uur Genovevakerk, Son en Breugel
11.00 uur Martinuskerk, Sint-Oedenrode
12.30 uur Genovevakerk, Son en Breugel

Om deel te nemen aan de zondagsmis moet u zich inschrijven via het parochiebureau van de desbetreffende kerk. Als u door de week (ma t/m vr) naar de mis gaat om 19.00 uur in de Martinuskerk, hoeft u zich niet in te schrijven. Online kunt u de vieringen (live op zondag om 11.00 uur) altijd volgen via onze website. Van harte welkom !

Het pastoraal team, Odaparochie