Eerste Communie en Vormsel 2021

Het ene feest is nauwelijks achter de rug, of we gaan al weer op weg naar het volgende. Binnenkort starten we met de voorbereidingen op de eerste Communie en het Vormsel. Deze sacramenten zullen we gaan vieren in het voorjaar van 2021. Op zondag 20 september maken we een begin met de voorbereidingen in de startvieringen. Deze zijn om 10.00 uur in de Genovevakerk in Son en Breugel en om 11.00 uur in de Martinuskerk in Sint-Oedenrode. Hierbij verwachten we alle communicanten, vormelingen en hun gezinnen.

Op maandag 14 september om 20.15 uur is er een informatieavond over de eerste Communie in de Martinuskerk in Sint-Oedenrode. Opgeven voor de eerste Communie kan via het inschrijfformulier op de website tot 25 september. Hier vindt u ook verdere informatie over de eerste communie-voorbereiding.

Informatiebijeenkomsten voor het Vormsel, bedoeld voor kinderen en hun ouders, zijn op donderdag 10 september 18.30 uur in de Antoniuskerk in Nijnsel en op woensdag 16 september om 18.30 uur in de Genovevakerk in Son en Breugel.  Meer informatie kunt u lezen elders op deze website.