Ark Kinderclub – Rock Solid – Lazy Sunday Afternoon

Aan het begin van het nieuwe schooljaar, willen we ook de activiteiten voor kinderen en jongeren weer gaan oppakken, al gaan we ons ook hierbij aan de corona maatregelen houden.

Op donderdagmiddag om de twee weken komt de Ark Kinderclub samen. Dit jaar komen we bij elkaar in het zaaltje bij de kerk van Nijnsel. De Arkclub is bedoeld voor kinderen van ongeveer 6 t/m 10 jaar. We luisteren naar een verhaal uit de Bijbel, doen spelletjes en we knutselen iets wat met het verhaal te maken heeft. Op donderdag 17 september om 15.30 uur is de eerste bijeenkomst van dit schooljaar. Dit is een speciale inloopbijeenkomst, zodat iedereen eens vrijblijvend een keer kan komen kijken en meedoen!

Tieners van 11 t/m 14 jaar zien we graag bij Rock Solid op vrijdagavond van 19.00 tot 20.30 uur. Rond een uitdagend thema doen we allerlei maffe spellen, we praten met elkaar en horen wat de Bijbel over dit thema te melden heeft (en dat is soms heel verrassend!). Ook deze bijeenkomsten worden gehouden in zaaltje bij de kerk van Nijnsel. Vrijdag 1 oktober gaan we daarmee weer van start.

Jongeren die Rock Solid wat ontgroeid zijn ontmoeten elkaar bij hun Lazy Sunday Afternoon. Een ontspannen en gezellig programma dat ze zelf mee vormgeven.

Zin om mee te doen aan een van deze activiteiten? Kom gewoon eens langs! Meer informatie en het jaarprogramma vind je op onze website bij: Ik zoek > activiteiten voor gezinnen/jongeren. Van harte welkom!