Gezondheid Paul Rens pr

Zaterdag 30 mei is Paul Rens, emeritus priester en jarenlang lid van het pastorale team en assistent in de Odaparochie getroffen door een hersenbloeding. Hij was thuis in Best toen het gebeurde. Gelukkig handelden de mensen in de buurt zoals het moest en was Paul snel in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven. Paul bleek aangedaan in zijn gezichtsvermogen, en in zijn lopen. Al snel was er enig herstel. Maandag 8 juni is Paul Rens verhuisd van het ziekenhuis in Eindhoven naar verpleeghuis Laverhof in Heeswijk-Dinther om daar verder te revalideren. Daar verblijft Paul voorlopig. Vanwege beperkende maatregelen kan Paul geen bezoek ontvangen. Pastoor Robert van Aken en Manon van den Broek zijn wel even gaan zwaaien voor het raam van Paul. Daar troffen zij Paul aan zoals wij hem kennen, vol goede moed en in een goed humeur. Maar toch ook zittend in de rolstoel. Via dit bericht groet Paul iedereen in de parochie. Een kaartje wordt zeker op prijs gesteld!

Paul Rens pr
Zorg- en verpleegcentrum Laverhof, locatie Cunera De Bongerd