Catechese bijeenkomsten

De versoepeling van de coronamaatregelen bieden ook weer mogelijkheden om te vergaderen en met groepen samen met komen. Toch willen we daar als parochie nog heel voorzichtig in zijn. De zaaltjes in onze parochie zijn niet of nauwelijks geschikt om bij elkaar te komen en daarbij 1 ½ meter afstand van elkaar te houden. Daarom vergaderen we het liefst nog online of in de open lucht. Bij slecht weer bieden onze ruime kerkgebouwen een uitkomst. Vergaderingen die niet direct noodzakelijk zijn verplaatsen we bij voorkeur naar de periode na de zomervakantie. Ook de bijeenkomsten van de lectorengroep, de thema- en Bijbelavonden zullen pas in september weer opstarten. Ook dan zullen we de nodige voorzorgsmaatregelen in acht moeten nemen, maar we hopen dan toch weer veilig bij elkaar te kunnen komen.