Bekijk de kerk met andere ogen

Net als voor andere parochianen is het ook voor veel kinderen en tieners maanden geleden dat ze in de kerk konden komen. Daarom nodigen we de gezinnen van onze parochie uit om -voordat de zondagse vieringen weer gaan starten- eens even rustig de kerk te komen bekijken. Voor jongere kinderen gaat dat door middel van een speurtocht door de kerk; oudere kinderen bekijken de kerk op een nieuwe manier aan de hand van een escape-room. Natuurlijk is het dan ook gezellig om elkaar weer te ontmoeten (weliswaar op 1 ½ meter). Daarom zorgen we op het kerkplein voor spelletjes, zodat de kinderen kunnen spelen, terwijl de ouders wat bijkletsen.

Wanneer en waar gaat dit gebeuren?
Zondagmiddag 28 juni tussen 14.00 en 16.00 uur. U wordt per gezin de kerk binnen gelaten om de speurtocht of escape-room-opdrachten te gaan doen. U kunt bij het aanmelden opgeven wanneer u wilt komen.

Extra
Op deze middag worden ook de prijsjes uitgereikt aan de kinderen die hebben meegedaan aan de Pinkster-Bellenblaas-uitdaging. Zorg dus dat je er bij bent!

Wilt u deelnemen met uw gezin? Geef u dan op via het secretariaat van de parochie: