Livestream parochie Heilige Oda

Wilt u de vieringen van de Odaparochie volgen? Dat kan!

Iedere doordeweekse dag en iedere zondag is er een eucharistieviering. De doordeweekse vieringen kunt u bijwonen in de Martinuskerk in Sint-Oedenrode, de viering op zondag kunt u volgen via streaming van YouTube. Zo komt de viering uw eigen kamer binnen! Als parochie zijn wij op dit mooie moment verbonden met elkaar. Op zondag wordt de eucharistieviering om 10.30 uur gevierd. Van maandag t/m vrijdag is de eucharistieviering met aansluitend de aanbidding om 19.00 uur. Van harte welkom om mee te kijken en te bidden. Als u zich abonneert op het YouTube kanaal, krijgt u een notificatie van alle streaming filmpjes die online worden gezet. Om direct te kunnen kijken klikt u op de rode knop hieronder.

Zo zijn wij als parochie verenigd en bidden we voor elkaars lief en leed!

Youtube Kijk (live) naar de vieringen vanuit de Martinuskerk op ons Youtube kanaal.