Ark club en Rock Solid

De jeugd van tegenwoordig weet zo weinig van het geloof”, dat hoor je nogal eens wat oudere parochianen verzuchten. Als parochie bieden we verschillende mogelijkheden om kinderen en tieners op een leuke manier bekend te maken met het katholieke geloof en de Bijbel. Naast de voorbereidingen op de eerste Communie en het Vormsel hebben we voor kinderen van 6 tot 11 jaar de Ark-Kinderclub. Elke twee weken komen we bij elkaar. Centraal staat een verhaal uit de Bijbel, maar we doen ook spellen en vooral: we maken een bijpassende knutsel! Voor tieners vanaf groep 8 hebben we om de twee weken een Rock Solid-avond: een ontspannen bijeenkomst rond een bepaald thema, met gekke spellen, gesprekjes en een Bijbelmomentje.

Kijk op bij Ark Club en Rock Solid op deze site of Facebook voor meer informatie en de laatste uitnodigingen!