Familievieringen on tour: 9 februari Genovevakerk

Al een tijdje zijn we in de parochie aan het zoeken naar manier om te vieren met gezinnen, jongeren enz. De muziek is altijd een dingetje. Tijdens de vormselviering in december hadden we voor het eerst een soort ‘Ad Hoc’ koor. Dat was fijn, en dat gaan we nu voortzetten. Deze nieuwe manier van muziek maken noemen we: Sing-in-Oda.

Familievieringen worden tijdens deze Sing-in-Odavieringen gepland in de verschillende kerken van onze parochie. Op zondag 9 februari is de viering om 9.30 uur in de Genovevakerk in Son en Breugel. Pastoor van Aken gaat voor, Sing-in-Oda zingt, er is een Kinderwoorddienst, en we delen mis-etuitjes uit voor de kinderen die soms even afleiding nodig hebben, en na de viering is er koffie/thee/limonade in den Bauw.

Wie mee wil zingen in het koor wordt om 8.45 uur in de kerk verwacht voor een korte repetitie.

Heel erg welkom zondag. Om mee te zingen, of om alleen mee te vieren.