Vormselviering zondag 1 december

Het najaar is in onze parochie het moment dat jongens en meisjes rond de twaalf jaar zich opmaken om het Vormsel te ontvangen. Ook dit jaar zijn er 21 tieners die zich hebben voorbereid op het ontvangen van dit sacrament.

In drie bijeenkomsten stonden we stil bij God de Vader, bij Jezus en de heilige Geest. In april komend voorjaar sluiten we aan bij de vormseldag van het bisdom, de Power of Fire dag in Den Bosch. Daarnaast doen de vormelingen mee met een van de tieneractiviteiten in onze parochie.

Vol vertrouwen staan we nu klaar om het Vormsel van deze meisjes en jongens te vieren. Dat gaat gebeuren op zondag 1 december, om 11.30 uur in de kerk van Sint Genoveva in Breugel. Pastoor-deken Joe Michael, deken van het dekenaat Veghel / Sint-Oedenrode zal de tieners namens de bisschop het vormsel toedienen.

Wij vragen uw gebed voor deze jonge parochianen, die in deze tijden hun geloof zullen moeten laten groeien, bloeien én doorgeven. U bent van harte welkom zondag 1 december, om dit feest ook daadwerkelijk met hen te vieren.

Wilchard Cooijmans
Manon van den Broek