Je geloof verdiepen

Altijd heeft het geloof niet alleen zekerheid gebracht, maar ook vragen opgeroepen. De antwoorden op die vragen zijn allang niet meer zo stellig als vroeger in de catechismus. Toch is er wel behoefte om samen op zoek te gaan naar antwoorden. Daartoe bieden we in de Odaparochie gelegenheid door middel van Bijbel-avonden en Thema-bijeenkomsten. De Thema-bijeenkomsten zijn op de 2e woensdag in het parochiezaaltje in Nijnsel. De Bijbelavonden worden gehouden in het parochiecentrum in Son, op de 4e woensdag van de maand.

De eerstvolgende Thema-bijeenkomst is op woensdag 13 november om 20.00 uur. De avond staat in het teken van pelgrimstochten. De volgende Bijbelavond wordt gehouden op 27 november om 19.30 uur in Son. U bent van harte uitgenodigd! Meer informatie vindt u op de folders achter in de kerk en op deze website onder Bijbelavonden en Thema-avonden.