Ark Kinderclub – Rock Solid – Lazy Sunday Afternoon

Als je mensen vraagt wat de kerk is, dan wordt er meestal verwezen naar dat grote gebouw met die toren en naar de mis die daar gevierd wordt. En vaak wordt daarbij ook nog de indruk gewekt, dat het iets voor ouderen is. Toch is de kerk nog wel wat meer dan dat. Zo hebben we ook in onze Odaparochie allerlei activiteiten voor kinderen en jongeren:

* Op donderdagmiddag om de twee weken komt de Ark Kinderclub bij elkaar in het parochiecentrum De Goede Herder in Eerschot. De Arkclub is bedoeld voor kinderen van ongeveer 6 t/m 10 jaar. We luisteren naar een verhaal uit de Bijbel, doen spelletjes en we knutselen iets wat met het verhaal te maken heeft. Op donderdag 12 september om 15.30 uur is de eerste bijeenkomst van dit schooljaar.

* Tieners van 11 t/m 14 jaar zien we graag bij Rock Solid op vrijdagavond van 19.00 tot 20.30 uur. Rond een uitdagend thema doen we allerlei maffe spellen, we praten met elkaar en horen wat de Bijbel over dit thema te melden heeft (en dat is soms heel verrassend!). Ook deze bijeenkomsten worden gehouden in parochiecentrum De Goede Herder. Vrijdag 13 september gaan we daarmee weer van start.

* Jongeren die Rock Solid wat ontgroeid zijn ontmoeten elkaar op zondagmiddag bij hun Lazy Sunday Afternoon. Eerst koken en eten ze samen. Daarna gaan ze aan de slag rond een door hen zelf gekozen onderwerp. Ze hebben de draad alweer opgepakt. De volgende bijeenkomst is op zondag 22 september.

Zin om mee te doen aan een van deze activiteiten? Kom gewoon eens langs! Meer informatie en het jaarprogramma vind je op onze website: www.heiligeodaparochie.nl bij: Ik zoek > activiteiten voor gezinnen/jongeren. Van harte welkom!